Používame cookies

Súbory cookie a ďalšie technológie sledovania používame na zlepšenie vášho zážitku z prehliadania našich webových stránok, na to, aby sme vám zobrazovali prispôsobený obsah a cielené reklamy, na analýzu návštevnosti našich webových stránok a na pochopenie toho, odkiaľ naši návštevníci prichádzajú. Viac info

 

Realitný maklér

Do nášho mladého dynamicky rastúceho teamu hľadáme realitných maklérov s praxou.
Naša realitná kancelária ponúka komplexné služby pri kúpe, predaji a prenájme nehnuteľností. Pri našej činnosti spolupracujeme vždy s profesionálmi vo svojej oblasti. Našim cieľom je poskytnúť klientom úplné poradenstvo tak, aby sa vedeli správne a rýchlo rozhodnúť a následne zabezpečiť pre klienta všetky potrebné úkony na najvyššej profesionálnej úrovni, aby celý obchod prebehol bezpečne, korektne a pokiaľ možno čo najrýchlejšie.

V rámci našich služieb pre našich klientov štandardne zabezpečujeme:

  • úplné poradenstvo pri predaji, kúpe alebo nájme nehnuteľností;
  • vypracovanie návrhov zmluvy o budúcej kúpnej zmluve, kúpnej zmluvy ako aj návrhu na vklad vlastníckeho práva do katastra nehnuteľností advokátskou kanceláriou;
  • v prípade potreby zabezpečenie notárskej úschovy peňazí u nášho zmluvného notára;
  •  autorizácia kúpnej zmluvy advokátskou kanceláriou, ktorá ju vypracovala;
  • zabezpečenie aktuálneho výpisu z listu vlastníctva nehnuteľnosti a v prípade potreby aj katastrálnej mapy;
  •  sprostredkovania bezplatného profesionálneho hypotekárneho poradenstva;

Koho hľadáme?

Realitná kancelária Royals s.r.o. hľadá do svojho teamu osobu, ktorá vie, čo všetko obnáša práca realitného makléra a táto práca ju baví a napĺňa, ale rada by využila podporu a zázemie zabehnutého kolektívu.

Ideálny kandidát by mal mať:

  • aspoň ročnú skúsenosť s prácou realitného makléra;
  • znalosť aspoň jedného cudzieho jazyka (anglický, maďarský, nemecký, ruský, taliansky jazyk) je veľkým plusom;
  • ovládať prácu s PC
  • komunikačné a prezentačné schopnosti, empatický prístup;
  • Aspoň orientačná znalosť legislatívy z oblasti nehnuteľností;
  • prehľad o realitnom trhu;
  • výborné organizačné a komunikačné schopnosti;
  • aktívny, zodpovedný a lojálny prístup;

Náplň práce a zodpovednosti:

  • naberanie ponúk do portfólia realitnej kancelárie;
  • obhliadky s klientmi;
  • prezentácia zazmluvnených nehnuteľností;
  • poradenstvo pri predaji, kúpe a prenájme nehnuteľností;
  • práca so systémom Backoffice;
  • príprava zadania pre advokátsku kanceláriu;
  • Asistencia pri vkladoch na katastri nehnuteľností;
  • poskytovanie informácií klientom a asistencia pri riešení vzniknutých problémov

Benefity:

  • práca v renomovanej realitnej kancelárii, ktorá je pod záštitou advokátskej kancelárie, ktorá zastrešuje kompletný právny servis;
  • komplexné zaškolenie v realitnej oblasti;
  • inzercia na všetkých realitných portáloch;
  • spolupráca s renomovanými, overenými partnermi;
  • kancelárske priestory v reprezentatívnej budove s notárom na jednej chodbe;
  • práca v mladom dynamickom a pozitívnom kolektíve;
  • flexibilný pracovný čas;
  • služobný mobil, počítač;

V prípade, že by ste radi boli našou súčasťou, pošlite Váš štruktúrovaný životopis na office@royals.sk. Referencie sú vítané.
Ohľadom bližších informácií volajte: 0948 174 804.